Forum Forum 20 dh Iskra
Iskierki... ^^
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

zrobilam takze to badanie Ca 125 i wyszlo mi 11,84 to chyba

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum 20 dh Iskra Strona G│ˇwna -> Jak nazywa sie nasza dh ??
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Pomocnik



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 722
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 20:04, 08 Kwi 2014    Temat postu: zrobilam takze to badanie Ca 125 i wyszlo mi 11,84 to chyba

Ja korzystam z zabiegów fotoodmładzania diodami LED, w Warszawie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja ju┼╝ 13 lat po ┼Ťlubie,katastrofa od samego pocz─ůtku,w czerwcu minie rok od z┼éo┼╝enia pozwu rozw. Gdybym zrozumia┼é s┼éowa to mo┼╝e wtedy bym znalaz┼é co┼Ť.
Popieram,...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
to wybra─ç odpowiedniego lekarza, z renom─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
musisz zadzwonic i ci powiedza.
[link widoczny dla zalogowanych]

Pomimo tego ,┼╝e na wadzie 3 kg mniej nie widze r├│znicy w pasie udach itd. [link widoczny dla zalogowanych] yyy chyba ..
Nie bierzecie pod uwage ile wa┼╝─ů ko┼Ťci i diete dostosuwywuje si─Ö do grupy krwi a nie robi si─Ö samowolki. Wpad┼éam w panik─Ö kiedy okaza┼éo sie, ze m├│j ukochany fryzjer Pan Andrzej Kruczek nie pracuje ju┼╝ w trendach na Karmelickiej. Teraz mam 34,84. Czyli jakie┼Ť 10 cm r├│┼╝nicy w obwodach. Ja pikole, a w ogole rozbrajaja mnie dziewuchy, ktore kupuja ciuchy tylko na jeden sezon, hehehe- w nastepnym juz nie zalozy, bo przeciez nie modne juz!!! [link widoczny dla zalogowanych]
I czy z du┼╝ym wyprzedzeniem trzeba si─Ö tam zapisywa─ç? KathyBatea,w┼éasnie wesz┼éam na stron─Ö dentessy i chyba do dr Magdy Olejnik,a nie do Moniki ;-P wczoraj zjad┼éam musli z jogurtem nat, malutki obiadek z drugiego dania , owoc (jab┼éko , arbuz , banan) , start─ů marchewke , 2-3 deski z w─Ödlink─ů. W tym calym zamieszaniu nie zuwazylyscie mojego postu z 16.14,moze ktoras Tarczynka mi odpowie,prosze.......... [link widoczny dla zalogowanych] ka_-_mity._legendy_i_cala_prawda/ c├│rka Cezarego Pazury-Amelka naj..naj..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
badanie wykazalo zaawansowany zcn obustronny z przewaga po stronie lewej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

no wiec jak doszlo co do czego (tez wykrzyczalam, ze juz rodze, bo jej sie zajrzec nie chcialo) to mowi do mnie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Doszlifowalam jezyk, wiele sie nauczylam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Prosze o szczer─ů odpowied┼║.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
PiterK, nie ma sensu ┼╝eby┼Ť si─Ö znowu m─Öczy┼é z powodu zabiegu chirurgicznego kt├│ry i tak ci nie pomaga.
Faktycznie , na poczatku musiałas się czuc paskudnie .

Pozdrawiam i ┼╝ycz─Ö powodzenia [link widoczny dla zalogowanych] ebay za 1/4 ceny
Kiedy sko┼äczy┼éa i wysuszy┼éa mi w┼éosy wygl─ůda┼éam jak choinka. Dretwieje mi i to bardzo. Przy okazji innych bada┼ä na USG wysz┼éo, ┼╝e mam dwa guzy na tarczycy. kobiecej jak tzw.klepsydra,i znam takie dziewczyny: Chcia┼éabym odswiezyc temat bo pewnie sie przyda szukajacym pracy. [link widoczny dla zalogowanych]
ministerstwa i ambasady w W-wie. AL PACINO opuszczasz i wracasz, opuszczasz i wracasz. Piotr Tobie tez zycze pieknych swiat i duzo odpoczynku! Lekarz przepisal mi masc (chyba cynkowa) na te rane, codziennie moczyc przez dwa tyg w wodzie z jodyna przez kilka minut, posmarowac mascia, przykleic zwykly plasterek, zeby wszystko ladnie tam oddychalo. Jest kilka rodzaj├│w laser├│w:
Ja mialam to samo na samym poczatku ale dalej nie jem witamin i samo jakos sie wyrownalo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Oj btez sie musi liczyc z wieksza iloscia pacjentek,b─Öd─ů miejsca,ja tam nie wiem,ale podejrzewam ┼╝e klinika nie ma 10miejsc maximum
[link widoczny dla zalogowanych]
Do przeprowadzenia zabiegu b─Ödziemy potrzebowali - irygatora (mo┼╝na kupi─ç w aptece), cytryny lub octu jab┼ékowego, ┼éy┼╝eczki oleju ro┼Ťlinnego i przegotowanej wody.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kobiety [link widoczny dla zalogowanych] a do tego nie mam kompletnie siły ćwiczyć, od 7 na nogach, przemarzłam zupełnie jutro rano,na czczo nadrobię.
dziewczyny, szczerze i z calego serca zycze Wam zebyscie tylko takie klopoty w zyciu mialy poza tym mój tata jest uczulony na salicylany-wiec pada mytanie co jest w tym praszku czyzby nie tylko same zioła?? To,ze ktos jest wegetarianinem to nie zwalnia od wstepnego oczyszczania organizmu lewatywami i dniami na surowkach. Ja mam pytanie...robiac badania sanepidowskie, na nosicielstwo CZEGO je sie robi?? mnie z tobieli wyleczyl gravistat 250 w ciagu jednego miesiac [link widoczny dla zalogowanych]
A ja mam znajomego Turka ktory szuka dziewczyny z Polski Nawet ostatnio jak by┼éam w klinice leczenia bezp┼éodno┼Ťci to si─Ö dowiedzia┼éam,┼╝e skoro mam owulacje to moja prolaktyna nie ma wp┼éywu na zaj┼Ťcie w ci─ů┼╝e, ale niestety nie moge zaj┼Ť─ç, staram si─Ö a┼╝ 4 lata. Mama ma natomiast w┼éosy kr─Öcone znalaz┼é dla niej genialne rozwiazanie i teraz kobieta niema problemu z ujarzmieniem lok├│w. A Wy kochane co robicie? BeanSidhe, tylko nie mysl, ze do Ciebie to. nie sztuka machn─ů─ç komus ladny kolor na zdrowych wlosach...SZTUK─ä JEST NAPRAWIC KOMUS WLOSY... Ostatnie kilka dni jad┼éam g┼éownie owoce i sa┼éatki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kol-200g serka tłustego (cos jak twaróg)
ja te┼╝ polecam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

85 z┼é ju┼╝ z przesy┼ék─ů z UK:
[link widoczny dla zalogowanych]
Bomba , ja też chudłam , ale od paru lat raczej tyję .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bola┼éo najbardziej przy jedynkach je┼Ťli chodzi o usuwanie kamienia. [link widoczny dla zalogowanych] ja 1 raz posz┼éam do ginekologa w wieku 20 lat ,a pow├│d by┼é ,b├│l w podbrzuszu ( by┼éam dziwwica ) ba┼éam sie okropnie,pani ginekolog zbada┼éa mnie normalnie wziernikiem tyle,,ze najmniejszym troszke bola┼éa jak w┼éo┼╝y┼éa paluchy
A jak kto┼Ť b─Ödzie mia┼é pecha to niekt├│rzy powiedz─ů co┼Ť w stylu B├│g tak chcia┼é... i tak wlasnie zastanawiam sie czy przypadkiem moglam zarazic tym mojego chlopaka? ja wogole nie mam miesni na brzuchu i obrasta go tluszcz i oponki wiec nie wiem jaki bedzie efekty wszystkiego... 2. Wiesz skazaniec a┼╝ dziw bierze ┼╝e w takim smrodzie mo┼╝na tyle lat wytrzyma─ç i pracowa─ç [link widoczny dla zalogowanych]
POWODZENIA DZIEWCZYNYKI JA ZACZYNAM OD NOWA OD DZIISIAJ A OD JUTRA DIETE JAKA MOZE WPROWADZE (to bedzie najwieksze wyzywanie od cwiczen ) Najlepszym sposobem na wrastaj─ůcy paznokie─ç jest zabieg usuni─Öcia paznokcia razem z tkank─ů metod─ů klinow─ů. a moze jednak? z samego rana we wtorek pojecha┼éam do szpitala i zosta┼éam przyj─Öta od r─Öki na wizyt─Ö u specjalisty chor├│b zaka┼║nych dr. pojde do lekarza i dam Wam znac, dzieki za pomoc A grudki mam po obu stronach, a asymetrie po jednej wiec nie wiem czy rozmasowanie co┼Ť da .. myslisz ze to dzia┼éa? Nawet sen mi sie snil ze bola mnie zeby.
[link widoczny dla zalogowanych]
wasik-5zl
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nikola to pi─Ökne francuskie imi─Ö to nie jest byle jakie pospolite imi─Ö to wyj─ůtkowe.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum 20 dh Iskra Strona G│ˇwna -> Jak nazywa sie nasza dh ?? Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin